Sunday, July 12, 2009

PSKPPS: SMKN Kalah Nasib Saja?..

Agak lama tidak menjengok blog saya kerana sibuk dengan beberapa perkara yang agak memeningkan fikiran..Sekarang ni agak sibuk dengan besi, simen, kayu, dan melayan kerenah pekerja..Nasib baik dorang panggil saya BOS (HE..He....) Semenjak kemenangan SMKN ke atas SMK Arshad pada hari Selasa lalu, saya telah mengalami kecederaan Hamstring pada bahagian pangkal paha..Oleh sebab itulah hanya dapat bermain separuh masa sahaja ketika menewaskan Zon Timur 2-1 dalam perlawanan yang agak penuh emosi dan tegang..Kecederaan ini juga menyebabkan saya tidak beraksi dalam pertandingan badminton PSKPPS walaupun teringin sangat menyertainya walaupun sekadar untuk 'meramaikan' penyertaan..
Hari Jumaat petang adalah final menentang sekali lagi dengan SMKTG yang kami tewaskan 1-0 pada perlawanan peringkat kumpulan. Saya sangat kecewa dan sedih kerana tidak dapat menyumbangkan tenaga untuk aksi final tersebut.. Saya sekadar melihat di tepi padang dan mengharapkan kawan-kawan dapat menjaringkan gol kemenangan tetapi setelah masa tambahan, nampaknya tendangan penalti tidak menyebelahi SMKN apabila 2 peluang keemasan untuk menang disia-siakan..ITULAH BOLA SEPAK.,KADANG-KADANG BEGITU 'CRUEL' walaupun SMKN menguasai hampir keseluruhan permainan...Buat skuad bola sepak guru-guru SMKN, TAHNIAH KERANA MENUNJUKKAN KESUNGGUHAN DAN KOMITMEN SEPANJANG PERTANDINGAN....Kita kembali bersaing lagi pada tahun hadapan. KITA PASTI BERJAYA KALAU ADA KEMAHUAN DAN KESUNGGUHAN !!!!

0 comments:

Post a Comment